Werken bij gemeente Riemst

Print

Riemst is een dynamische gemeente in volle bloei met ruim 16.000 inwoners, waar het leuk is om te wonen én te werken. Riemst is een veelzijdige werkgever met een unieke blik op de toekomst. 

Vacature mobiliteitsambtenaar

Voltijds - bepaalde duur: 1 jaar – niveau B1-B2-B3 – Bachelor – contractueel

Functie

  • Je staat in voor de voorbereiding en uitvoering van het mobiliteitsbeleid van de gemeente en de algemene coördinatie van GIS. 
  • Je staat in voor de voorbereiding, advisering, administratieve uitvoering/begeleiding en de evaluatie van de lopende en nieuw te plannen verkeers- en vervoersprojecten in de gemeente.
  • Je bent het aanspreekpunt voor inwoners met betrekking tot mobiliteit, je coördineert deze vragen en je volgt ze op. Je hebt een uitgebreide kennis van administratieve softwarepakketten en van GIS softwarepakketten (Geo-IT GIS, Quantum GIS).

Profiel

Je bent in het bezit van een bachelordiploma aangevuld met een bijkomende opleiding in de verkeerskunde. Indien niet in het bezit van een diploma van deze bijkomende opleiding in de verkeerskunde, dient het diploma behaald te worden binnen een periode van zes jaar vanaf de datum van indiensttreding.

Brutojaarsalaris

B1-B2-B3: Bruto voltijds jaarsalaris: min. € 28.949 - max. € 48.779

Solliciteren?

Stuur je motivatiebrief met CV en een kopie van je diploma naar personeel@riemst.be (bewaar je verstuurde e-mail als bewijs) en dit vóór 23 juli 8u00 ’s morgens. Enkel volledige kandidatuurstellingen worden aanvaard. Kandidaten die voldoen aan de gestelde voorwaarden, worden uitgenodigd voor een interview.

Meer info via personeel@riemst.be